Nápověda k aplikaci myKiK
Máš problémy nebo potíže s přihlášením nebo registrací v aplikaci myKiK? Tady najdeš návody a videa s nápovědou.
1) Registrace v aplikaci myKiK
Otevři aplikaci myKiK v mobilu.
Klikni na "Zaregistrovat se".
Zadej svou e-mailovou adresu.
Vyplň pole s požadovanými údaji - jméno, adresa, atd.
Vytvoř si heslo.
(Upozornění: heslo musí obsahovat minimálně 8 znaků, 1 velké písmeno, 1 malé písmeno, 1 speciální znak, 1 číslo).
Vyber si, zda chceš dostávat oznámení formou push zpráv/newsletteru.
Pak potvrď Podmínky účasti myKiK.
2) Přihlášení do aplikace myKiK:
Klikni na "Přihlásit se".
Zadej svou e-mailovou adresu a heslo.
3) Obnovení zapomenutého hesla:
Klikni na "Přihlásit se".
Pak klikni na "Vyžádat si nové heslo".
Zadej svou e-mailovou adresu. (Důležité je zadat stejnou adresu, se kterou ses do aplikace myKiK zaregistroval/a).
Pak si otevři e-mail, který ti přijde od KiK, a klikni na "Nové heslo". (Odkaz je platný pouze po omezenou dobu, proto je třeba nové heslo zadat co nejdříve).
Vytvoř si nové heslo.
4) Propojení plastové karty myKiK s digitální kartou myKiK
Máš plastovou kartu výhod myKiK a chceš používat také digitální kartu? Žádný problém, můžeš mít obě karty a jednoduše si je propojit.
Stáhni si naši aplikaci z Google Play nebo App Store.
V aplikaci je třeba se nově zaregistrovat a zadat přesně stejné údaje, jako při registraci v prodejně.
Systém rozpozná, že se jedná o již zaregistrované údaje. Pro potvrzení je třeba zadat číslo plastové karty výhod a datum narození, poté se obě karty v systému propojí.
Pokud jsi při registraci v prodejně nezadal/a žádnou e-mailovou adresu, vyžádej si pro přihlášení do aplikace nové heslo.
Pokud problémy nebo dotazy týkající se aplikace myKiK přetrvávají, vyplň náš kontaktní formulář. Vše prověříme a co nejrychleji se ti ozveme.
Odkaz: https://www.kik.cz/kontakt