Právo na odstoupení od smlouvy
Právo spotřebitelů odstoupit od smlouvy
Pro uplatnění práva odstoupit od smlouvy je nutné, abyste nás informovali (KiK textil a Non-Food spol. s r.o., Lihovarská 1060/12, 190 00 Praha 9, e-mail: kontakt@kik.cz) o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy jednoznačným jasným prohlášením.
Pro oznámení o odstoupení od smlouvy můžete použít formulář, který tvoří přílohu těchto VOP.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy se považuje za dodrženou, pokud oznámení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy odešlete před uplynutím čtrnáctidenní lhůty pro odstoupení od smlouvy.
Co následuje po odstoupení od smlouvy
Odstoupíte-li od této smlouvy, jsme povinni Vám vrátit všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících z Vaší volby jiného typu dopravy, než byl námi nabídnutý nejlevnější způsob dodání), neprodleně a nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme obdrželi Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy. Pro vrácení peněz použijeme stejný platební prostředek, který jste použili při původní transakci, pokud se s Vámi výslovně nedohodneme jinak; v žádném případě Vám nebudou účtovány za tuto zpětnou platbu poplatky. Zpětnou platbu můžeme pozdržet, dokud neobdržíme zpět příslušné zboží nebo dokud nepředložíte důkaz, že jste zboží odeslali zpět, podle toho, která skutečnost nastane dříve.
Zboží nám můžete osobně vrátit na libovolnou prodejnu KiK v České republice nebo odeslat zpět na adresu EMX24 GmbH, Natorperstraße 28, 59439 Holzwickede, Německo, a to neprodleně, nejpozději však do čtrnácti dnů ode dne, kdy jste nás informovali o odstoupení od této smlouvy. Lhůta je považována za dodrženou, pokud zboží odešlete před uplynutím čtrnáctidenní lhůty. Náklady na vrácení poštou činí 49,- Kč a vrácení do jedné z našich KiK prodejen je zdarma. Další informace o tom, jak získat náš štítek pro vrácení zboží, najdete ve FAQ v odpovědi na otázku „Jak mohu vrátit objednané zboží?“. Případnou škodu způsobenou v důsledku poškození zboží jste povinni uhradit pouze v případě, že k poškození došlo v důsledku Vaší manipulace se zbožím, která není nezbytná pro kontrolu jeho povahy, vlastností a funkčnosti. Další informace ohledně Vašeho práva odstoupení od smlouvy můžete najít v ust. § 1829 a násl. OZ.
Spotřebitelé mají zákonné právo na odstoupení od smlouvy. Spotřebitelem je každá osoba, která uzavírá právní úkon za účelem, který se netýká její obchodní, podnikatelské nebo profesní činnosti.
Právo na odstoupení od smlouvy se dle zákona nevztahuje na následující smlouvy:
a) o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty; v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy poučil spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy,
b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
c) o dodání alkoholických nápojů, jejichž cena byla ujednána v době uzavření smlouvy s tím, že dodání je možné uskutečnit až po uplynutí třiceti dnů a jejichž skutečná hodnota závisí na výchylkách trhu nezávislých na vůli podnikatele,
d) o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám,
e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím,
f) o neodkladné opravě nebo údržbě, která má být provedena v místě určeném spotřebitelem na jeho výslovnou žádost; to však neplatí pro provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiného zboží než náhradních dílů nutných k provedení opravy nebo údržby,
g) o dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil,
h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud jej spotřebitel porušil,
i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů s výjimkou smluv o předplatném na jejich dodávání,
j) o přepravě zboží, pokud má být podle smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období,
l) o dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním; v případě plnění za úplatu, pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, spotřebitel byl poučen, že tím právo odstoupit od smlouvy zaniká, a podnikatel mu poskytl potvrzení podle § 1824a odst. 1 a 2 nebo § 1828 odst. 3 a 4 OZ.
Prohlášení o odstoupení od smlouvy
K prohlášení o odstoupení od smlouvy můžete použít následující formulář:
- KiK textil a Non-Food spol. s r.o., Lihovarská 1060/12, 190 00 Praha 9 , e-mail: kontak@kik.cz, Tel. +420 272 089 724):
- tímto ruším/rušíme (*) smlouvu uzavřenou mezi mnou/námi (*) na nákup následujícího zboží (*)/poskytnutí následující služby (*)
- objednáno dne (*)/obdrženo dne (*)
- jméno spotřebitele (spotřebitelů)
- adresa spotřebitele (spotřebitelů)
- podpis spotřebitele (spotřebitelů) (pouze v případě oznámení zaslané na papíru)
- datum
_______________
(*) Nehodící se škrtněte
Provozovatelem webu www.kik.cz a smluvním partnerem pro objednávky přes internetový obchod je:
KiK Textilien und Non-Food GmbH
Siemensstraße 21
59199 Bönen
Tel.: 02383/ 95-5900
E-Mail: kundenservice@kik.de
Pracovní doba: po – čt 09:00 - 17:00 hodin, pátek 09:00-14:00 hodin
HRB 4085
Amtsgericht Hamm
UID: DE 811671397
Jednatelé:
Patrick Zahn, Dirk Ankenbrand